 |
| EVGA GTX 460 1GB |
Πρόσφατα απόκτησα 2 Nvidia GTX 460 1GB FPB υλοποίηση της EVGA και οι δύο κάρτες. Τώρα κοντεύουν να βγουν οι 6ΧΧ της Nvidia , το ξέρω άργησα λίγο αλλά θα σας πω τις εντυπώσεις μου από αυτές τις δύο πολύ καλές κάρτες.
Καταρχήν η κάρτες θα σας στοιχίσουν γύρω στα
300 ευρώ και ουσιαστικά έχουν καλύτερες επιδόσεις από μία GTX 480 και είναι πολύ ποιο φθηνές. Σε θέμα υλοποίησης η EVGA έχει κρατήσει σαν να λέμε την "μαμά" ψύκτρα της Nvidia και μπορώ να πω ότι σαν SLI οι κάρτες έχουν πολύ καλές θερμοκρασίες γύρω στους 65 βαθμούς μέγιστο(Βέβαια αυτό απαιτεί και καλό airflow στο κουτί σας). Συνεχίζουμε λοιπόν στο κουτί οι κάρτες δείχνουν πολύ ωραίες και σχετικά όμορφες αν και η ψύκτρα δεν είναι ότι πιο εμφανίσιμο έχουν. Για την τροφοδοσία το GX 750 της Coolemaster τις σηκώνει μια χαρά και με υπερχρονισμό, δέχονται 2x6-pin τροφοδοσία η κάθε μία και από ότι κατάλαβα δεν τραβάνε πολύ ρεύμα ώστε να έχετε πρόβλημα. Η εγκατάσταση ήταν εύκολη (Αν βάλετε ποτέ SLI μην ξεχάσετε να ενώστε τις κάρτες με το ανάλογο Bridge που συνήθως δίνει η μητρική σας. Τις βάλαμε τις ετοιμάσαμε, ανοίξαμε το pc και πάμε στον πίνακα ελέγχου της Nvidia και επιλέγουμε Μεγιστοποίηση απόδοσης 3D.
 |
| Το λογότυπο SLI |
Τώρα όσο αφορά τα παιχνίδια οι κάρτες είναι υπέροχες. Τα γραφικά είναι αληθοφανή με καθαρές λεπτομέρειες και πολύ καλή απεικόνιση DirectX 11. Στα πιο πολλά παιχνίδια που δοκίμασα έπιανα περίπου πάνω από 45-50 fps (Fear 3,crysis 2,Skyrim(είχα μερικά drops εδώ), Trine 2, Alan Wake,BF3). Οι κάρτες αποδίδουν πολύ καλά στα σύγχρονα παιχνίδια και γενικά δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα ακόμα και με τις λεπτομέρειες στο μέγιστο. Όλα αυτά τα παιχνίδια δοκιμάστηκαν σε ανάλυση 1920x1080 άρα καταλαβαίνετε ότι οι κάρτες δεν νιώθουν ιδιαίτερα. Σε ταινίες και HD δεν υπάρχει κάποιο θέμα εννοείτε και έχει πολλή καλή απεικόνιση. Η Nvidia σε θέμα drivers όπως πάντα μια χαρά και αν χρησιμοποιείτε SLI να κοιτάτε συχνά τους Beta drivers γιατί τους ανανεώνουν συχνά και προσθέτουν profiles ώστε να τρέχουν καλύτερα τα παιχνίδια σας.
Γενικά απόδοση-τιμή οι κάρτες είναι πολύ καλές και θα σας ευχαριστήσουν και μην φοβάστε στο όνομα SLI-Nvidia που αυτές τις μέρες μας τα χαλάει με τις τιμές, στα ίδια χρήματα έχετε άνετα οποιαδήποτε κάρτα( Τουλάχιστον από αυτές που υπάρχουν τώρα- περιμένουμε με ανυπομονησία τις 77ΧΧ-78ΧΧ).
Θετικά: + Επιδόσεις
+ Θερμοκρασίες
+ Υπερχρονισμός
+ Ποιότητα
Αρνητικά: - Στα ίδια χρήματα μπορεί κάποιος να βάλει 6870 CF, που έχουν καλύτερες επιδόσεις!
Pc Maniacs : Προτείνεται +
Βαθμολογία 85%
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου