28/2/12

H Remendy μιλάει για το Alan Wake 2

H Remendy που έφερε πριν λίγο καιρό τον επιτυχημένο τίτλο της Alan Wake από τις κονσόλες  στο PC κάνει αποκαλύψεις για τον καινούργιο παιχνίδι που ετοιμάζει, που όπως εικάζεται θα είναι το Alan Wake 2. H Remendy δηλώνει ότι το Alan Wake 2 θα φέρει σε άλλο επίπεδο την Α.Ι των εχθρών, των χαρακτήρων αλλά και τη συμπεριφορά τους. Επίσης δήλωσε ότι το Alan Wake 2 δεν θα είναι open world γιατί αυτό θα επηρεάσει αρνητικά τον τίτλο, καθώς το Alan Wake είναι ένα παιχνίδι "κλειστό" απο  άποψης σεναρίου. Όπως και να έχουν τα πράγματα, ελπίζουμε να δούμε έναν τίτλο καλύτερο του προκατόχου του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου