Η ΕΑ ανακοίνωσε το επόμενο Medal of Honor ονομαζόμενο Warfigher! Ήταν αναμενόμενο να γίνει , διότι το προηγούμενο Medal of Honor έκανε αρκετές πωλήσεις το 2010! Επίσης θα το αναπτύξει η ίδια ομάδα με το προηγούμενο MOH και λογικά θα χρησιμοποιεί την Frostbite 2.0 όπως το Battlefield 3. Για να δούμε θα μπορέσει να ανταγωνιστεί αυτή τη φορά τα Battlefield και Call of Duty;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου