Φίλοι και φίλες του blog, σε αποκλειστικότητα σας ενημερώνουμε ότι μέσα στο Σαββατοκύριακο θα έχετε τις εντυπώσεις μου από το Diablo III αφού σήμερα μου έστειλε η Blizzard πρόσκληση για την closed beta!!!! Μείνετε συντονισμένοι!!
© IthacaEagle & pcmaniacsgr.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου