1/3/12


Φίλοι και φίλες του blog, σε αποκλειστικότητα σας ενημερώνουμε ότι μέσα στο Σαββατοκύριακο θα έχετε τις εντυπώσεις μου από το Diablo III αφού σήμερα μου έστειλε η Blizzard πρόσκληση για την closed beta!!!! Μείνετε συντονισμένοι!!







© IthacaEagle & pcmaniacsgr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου