12/3/12

Diablo 3: χωρίς PvP το λανσάρισμα


Πρόσφατα ο βασικός σχεδιαστής του Diablo 3 Jay Wilson, δήλωσε στο Battle.net ότι το Diablo 3 δεν θα φέρει μαζί του και την PvP Arena όπως ήταν αναμενόμενο. Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι ότι το σύστημα PvP του Diablo 3 δεν είναι ακόμα άξιο των προσδοκιών τους όπως είπε και επισήμανε ότι προτιμά να καθυστερήσουν την κυκλοφορία του παρά να δώσουν στους παίκτες ένα μισοτελειωμένο PvP σύστημα μάχης.Η PvP Arena θα κυκλοφορήσει αργότερα σε ένα patch όπως δήλωσε. Ακριβής ημερομηνία για την κυκλοφορία του παιχνιδιού δεν έχει ακόμα δοθεί επίσημα αν και το Amazon το έβαλε πρόσφατα στις 17 Απριλίου. Εμείς ελπίζουμε ότι αυτή η καθυστέρηση είναι μονό για καλό και ελπίζουμε η Blizzard να μας δώσει ένα καλό παιχνίδι αντάξιο των προκατόχων του.


















©pcmaniacsgr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου