Πριν λίγο καιρό διέρρευσαν κάτι εικόνες από αυτό που φαίνεται να είναι το καινούργιο παιχνίδι της Id Software , κατά πολλούς το Doom 4. Ο διευθυντής της Id Software Matt Hooper είπε μεσώ twitter ότι όλες αυτές οι εικόνες δεν έχουν καμιά σχέση με αυτό που θα δούμε στο Doom 4 και αυτά που θα μας παρουσιαστούν αργότερα θα είναι καταπληκτικά όπως δήλωσε. Όπως και να έχει εμείς ελπίζουμε να δούμε στο μέλλον κάτι καλό και όχι κάτι κακοφτιαγμένο σε στυλ Rage, άκουσες Carmack; Τις εικόνες μπορείτε να τις δείτε εδώ.
©pcmaniacsgr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου