| Η πρόσοψη του πληκτρολογίου |
Tο να αγοράσει κανείς πληκτρολόγιο στις μέρες μας είναι σχετικά δύσκολο , αφού κυκλοφορούν εκατοντάδες στην αγορά με φωτισμό άλλα με multimedia κουμπιά και άλλα game-exclusives. Σήμερα θα σας πω την άποψη μου για το πληκτρολόγιο της Logitech K120.
| Τα stands |
Tο πληκτρολόγιο αυτό είναι ένα από τα πιο οικονομικά πληκτρολόγια που κυκλοφορούν και με την πρώτη ματιά για τον απαιτητικό χρήστη δεν του γεμίζει το μάτι, αλλά αντίθετα του φαίνεται πολύ απλό και μη ποιοτικό σαν πληκτρολόγιο. Όταν όμως το πιάσει κανείς στα χέρια του θα καταλάβει ότι μιλάμε για πολύ καλή κατασκευή και μπορεί να το καταλάβει κανείς από τα πλήκτρα μέχρι το καλώδιο. Το χρώμα είναι μαύρο με λευκά γράμματα τα οποία είναι τυπωμένα με έντονο χρώμα και βολεύουν καθώς μπορείς να ξεχωρίσεις άμεσα τα πλήκτρα χωρίς να μπερδεύεις τα πλήκτρα. Τα πλήκτρα είναι πολύ αθόρυβα και ακούγονται ελάχιστα ακόμα και σε συνθήκες γρήγορης πληκτρολόγησης, ενώ ταυτόχρονα είναι και πολύ απαλά στο πάτημα δηλαδή δεν χρειάζονται ιδιαίτερη πίεση. Πίσω από το πληκτρολόγιο έχει και τα δύο μικρά stands για να σηκώνεται πιο ψηλά αν σας βολεύει, επίσης είναι αδιάβροχο, μέχρι ένα σημείο πάντα δηλαδή αν αρχίσετε και ρίχνετε νερό μέσα με τα λίτρα δεν ξέρω αν θα αντέξει.
H τιμή του είναι 10 ευρώ πάνω-κάτω= τίποτα σε σχέση με αυτά που προσφέρει. Μου έκανε φοβερή εντύπωση ότι κάτι τόσο φθηνό είναι και τόσο καλό, μιλάμε για ένα πληκτρολόγιο απίστευτο! Βέβαια δεν θα δείτε κάτι σαν τα gaming π.χ αφού περιέχει μόνο τα βασικά πλήκτρα, ο μέσος χρήστης θα πρέπει να σκεφτεί την αγορά του αν θέλει να κάνει κάποια αλλαγή, γιατί με 10 ευρώ παίρνει κάτι πολύ καλό και με την εγγύηση της Logitech!
Θετικά: + Μαλακά πλήκτρα(αθόρυβο)
+ Πολύ καλή κατασκευή
+ Τιμή
Αρνητικά: - Απουσία media keys
Pc Maniacs : Προτείνεται ++
Βαθμολογία 90%
©pcmaniacsgr.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου