Αγαπητοί αναγνώστες, δυστυχώς αυτή την εβδομάδα δηλαδή Δευτέρα - Παρασκευή εμείς οι PC Maniacs il Buono και il Brutto θα λείπουμε σε ταξίδι. Μέχρι στιγμής το Blog μας με πάνω από 1000 επισκέπτες προχωράει ακάθεκτο, και θα συνεχίσει από Σαββάτο πρωί-πρωί με το που γυρίσουμε!
Ελπίζουμε από Σάββατο να έχουμε:
- Έτοιμο το Review της Beta του Diablo III.
- Καινούργιες πληροφορίες για το Assassin's Creed 3 !
- Μία πρώτη γεύση του Mass Effect 3 !
- Πληροφορίες για το Steam Box.
- Κάποιο e-mail σας για τη στήλη Troubleshooting !!
Pc Maniacs Team
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου