28/3/12

Rage: 64-Bit έκδοση & mod tools


Τον Οκτώβριο, όταν κυκλοφόρησε το Rage η Id Software είχε ανακοινώσει ότι ετοιμάζετε και μια 64-Bit έκδοση του παιχνιδιού όπως και διάφορα mod tools. Έπειτα από λίγο καιρό όλες αυτές οι υποσχέσεις ξεχάστηκαν και η εταιρία άφησε το παιχνίδι στην τύχη του παρά όλα τα προβλήματα που αντιμετώπιζε. Πρόσφατα ο διευθυντής της εταιρίας ο "αγαπητός" κύριος John Carmack έβαλε ανακοίνωση στο twitter ότι η 64-Bit έκδοση του παιχνιδιού δεν είναι έτυμη ακόμα αλλά ότι σίγουρα θα κυκλοφορήσει, όσο για τα mod tools ειπε ότι θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες σύντομα. Αυτή η καθυστέρηση είναι πολύ μεγάλη και σίγουρα έχει βλάψει πολύ το παιχνίδι και είναι κρίμα γιατί το Rage είχε τις δυνατότητες να γινόταν ένα ωραίο παιχνίδι αλλά με τον κακό χειρισμό που είχε από την Id Software τουλάχιστον εις βάρος των PC gamers τελικά μας απογοήτευσε όλους, άκουσες Carmack;









©pcmaniacsgr.blogspot.com