19/3/12

Οι καινούργιες screens του Max Payne στην NYC


Πολλοί fans δυσαρεστήθηκαν με το καινούριο setting του παιχνιδιού που αντικαθιστά την παγωμένη Νέα Υόρκη με το τροπικό κλίμα της Βραζιλίας λέγοντας ότι το noir στοιχείο που υπήρχε στα προηγούμενα δεν θα υπάρχει και στο Μax Payne 3. Όπως και με την εμφάνιση του Max Payne σε καραφλό και χοντρό. H Rockstar θέλησε να ηρεμήσει τους παίκτες δημοσιεύοντας κάποιες εικόνες λέγοντας ότι κάποια επίπεδα της Νέας Υόρκης θα υπάρχουν και στο Max Payne 3 στην single player ιστορία του παιχνιδιού όπως και στο multiplayer κομμάτι. Δείτε της εικόνες που σας επισυνάπτουμε παρακάτω.



©pcmaniacsgr.blogspot.com