Σίγουρα αυτά τα νέα θα είναι χαρμόσυνα για τους fans των παιχνιδιών Stalker, καθώς η Ουκρανική GSC δήλωσε επίσημα ότι το Stalker 2 αναπτύσσετε κανονικά και χωρίς κανένα πρόβλημα. Όσο για της φήμες που ήθελαν την GCS να έχει παρατήσει την ανάπτυξη του παιχνιδιού λόγο οικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε, η εταιρία απάντησε ότι όλη αυτή την περίοδο η εταιρία έκανε απλώς ένα "διάλυμα" ώστε να ξαναρχίσει να αναπτύσσει το Stalker 2. Η κυκλοφορία του παιχνιδιού δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί. Εμείς ανυπομονούμε να περάσει γρήγορα ο καιρός, ώστε να μάθουμε όσο γίνετε περισσότερα για το παιχνίδι.
©pcmaniacsgr.blogspot.com
