14/4/12

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

Το PC Maniacs σας εύχεται καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση, με υγεία και gaming! Μακάρι και του χρόνου το Πάσχα να είστε μαζί μας και να μας υποστηρίζετε όπως τώρα. Καλό ξεφάντωμα σε όλους και καλή όρεξη για αύριο, φροντίστε να το τιμήσετε το αρνάκι ;)











PManiacs Team
Πιθανότατα αύριο να μην υπάρξουν αναρτήσεις λόγο της ημέρας, τίποτα δεν είναι σίγουρο, απλά ενημερωτικά.
©pcmaniacsgr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου