Κι όμως φτάσαμε τους 2500 επισκέπτες και αυτή η ανάρτηση που διαβάζετε τώρα είναι η #101 !! Προχωράμε και πάντα με τη βοήθεια σας συνεχίζουμε όπως και πριν ενάμιση μήνα που ξεκινήσαμε!
Τώρα όσο αφορά το ιστολόγιό μας τις τελευταίες μέρες θα έχετε παρατηρήσει ότι δεν έχουμε ανεβάσει καμία ανάρτηση, και θα σας πω αμέσως γιατί... Γιατί τίποτα πέρα από μικροπληροφορίες δεν είναι σημαντικό για να ανέβει στο blog μας! Δηλαδή εγώ δεν βρίσκω τόσο ενδιαφέρον το αν συνεχίζει να πουλάει το ίδιο με πριν το Total War, δε ξέρω δεν μου φαίνεται σαν είδηση αλλά σαν γεγονός(Και όχι κάτι ιδιαίτερο). Επίσης ετοιμάζουμε κάποια hardware reviews πιστεύω να τα έχουμε έτοιμα μέσα στην βδομάδα καθώς Σαββατοκύριακο τα πράγματα είναι δύσκολα, ξέρετε Ανάσταση, αρνιά, σούβλες κ.ο.κ. ! Μακάρι να καταφέρω να κάνω και μερικά Unboxing βίντεο που θέλω αφού περιμένω κάποια ωραιότατα "πραγματάκια"!! Επίσης πότε λέει το Steam να βάλει καμιά προσφορά; Τσάμπα μαζεύω προμήθειες τόσο καιρό ε;
Αν και είναι η δεύτερη μέρα της εβδομάδας σας εύχομαι καλή εβδομάδα και Καλό Πάσχα, θα ενημερώσουμε για οτιδήποτε καινούργιο μας ενδιαφέρει, και όχι για οτιδήποτε απλά για να έχουμε κάτι να δείξουμε! Καλό σας βράδυ.
©pcmaniacsgr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου