Η Bethesda σε δήλωση που έκανε στο Bethesda Blog είπε ότι το Prey 2 αναπτύσεται ακόμα από την ίδια απλά δεν θα κυκλοφορήσει πριν το 2013. Ο λόγος που έγινε αυτό είναι ότι δεν αναπτύχθηκε σε επιθυμητό επίπεδο ο τίτλος μέσα στο 2011, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να φτάσει τα standards της εταιρίας. Άλλος λόγος είναι ότι θέλουν να κάνουν αυτό που επιθυμούν οι οπαδοί του παιχνιδιού για να μην τους απογοητεύσουν. Ελπίζουμε να δούμε ένα καλό Prey αντάξιο του προκατόχου του.
©pcmaniacsgr.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου