2/4/12

Skyrim: DLC τον Απρίλιο


Σύμφωνα με φήμες ένα DLC για το Skyrim θα ανακοινωθεί κάποια στιγμή αυτόν τον μήνα! Ο Pete Heines έκανε μια ανακοίνωση στο twitter ότι ετοιμάζονται διάφορα πράγματα για τους fans του Skyrim και του Rage τον Απρίλιο όπως και ότι θα υπάρξουν πολλά νέα και εκπλήξεις. Περιμένουμε λοιπόν με ανυπομονησία για τι καλό θα μας ετοιμάσει πάλι η Bethesda για το Skyrim αλλά και για το Rage!

©pcmaniacsgr.blogspot.com