27/4/12

Sniper Elite V2 Demo - Review


Πριν 3 ημέρες περίπου βγήκε το demo του Sniper Elite V2 μέσω του Steam, έτσι βρήκαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε και να σας πούμε τις εντυπώσεις μας σε αυτά τα λίγα λεπτά που παίξαμε. Μπορείτε να το δοκιμάσετε κι εσείς απλά κατεβάζοντας το από το Steam δωρεάν πάντα.
Το παιχνίδι είναι το επόμενο από το Sniper Elite που είχε βγει το 2005 αν δεν κάνω λάθος, και είναι πολυαγαπημένο από το κοινό του. Στο παιχνίδι είστε ένας ελεύθερος σκοπευτής και πρέπει να σκοτώσετε ένα άτομο + όποιον βρεθεί στο δρόμο σας.





Ξεκινάτε σε ένα κτήριο όπου κατευθείαν μπαίνετε στο νόημα του παιχνιδιού και μαθαίνετε κατευθείαν τα πλήκτρα αφού πάντα υπάρχουν στο κάτω μέρος της οθόνης σας. Αρχικά σκοτώνετε κάποιους αντιπάλους ενώ αργότερα υπάρχουν πιο πολλοί εχθροί που σας ρίχνουν από διάφορες κατευθύνσεις και πρέπει να κρύβεστε, ένα σημαντικό στοιχείο για τέτοιου είδους παιχνίδια. Το παιχνίδι από τη πρώτη στιγμή σας βάζει στο κλίμα του και γενικά δεν είναι δύσκολο από gameplay ως και τον τρόπο που πρέπει να σκέφτεστε για να προχωρήσετε.








Στον τομέα του gameplay τώρα είναι ένα 3rd Person Shooter όπου βλέπετε όλο το παίκτη. Όταν σημαδεύετε με το sniper (Δεξί κλικ) δείχνει μέσα από τη δίοπτρα , ενώ με τα secondary όπλα φαίνεται ένας σταυρός(crosshair). Γενικά η κίνηση και όλα ήταν πολύ εύχρηστα η εναλλαγή όπλων, η χρήση του sniper ήταν απλά easy to use! Ο χειρισμός απλός και κλασσικός action 3rd person. Η Α.Ι των αντιπάλων είναι καλή αλλά σε μεσαίο επίπεδο δυσκολίας το παιχνίδι ήταν εύκολο σχετικά. 





Στον οπτικοακουστικό τομέα τώρα τα πράγματα είναι καλά. Το παιχνίδι έχει καλά γραφικά ειδικά στον χαρακτήρα μας ενώ τα textures του περιβάλλοντος είναι λίγο low resolution για ένα παιχνίδι του 2012, βέβαια αυτό βοηθάει στο να μπορούν να το τρέξουν πολλοί υπολογιστές χαμηλών δυνατοτήτων. Στον ήχο το παιχνίδι μου τα χάλασε, πολύ κακής ποιότητας ήχος για μένα- σε ένα τέτοιο παιχνίδι έπρεπε να νιώθεις τη δύναμη του όπλου, τα βήματα τις φωνές , μόνο στα εφέ είχε σχετικά καλό ήχο. Μιας και είπα για εφέ το παιχνίδι εδώ έχει ένα μεγάλο + καθώς είναι πανέμορφα με στυλ που ήδη έχετε δει (Χ-Ray kills-Slow motion bullets) στα βίντεο που έδωσε η εταιρία πριν μερικές ημέρες.




X-ray εφέ!

Το παιχνίδι δεν ήταν βαρύ και έτρεξε πολύ καλά αλλά δυστυχώς είχαμε μόνο περίπου 20 λεπτά στη διάθεση μας καθώς κάπου εκεί τελείωσε το Demo. Το παιχνίδι ήταν λίγο επαναλαμβανόμενο σε γενικές γραμμές αλλά είναι μόνο ένα μικρό κομματάκι από όλο το παιχνίδι. Οι παρακάτω βαθμολογίες είναι για το Demo μόνο και θα αλλάξουν στο Full Game Review που θα έχουμε μία πλήρη εικόνα.




Θετικά:+ Gameplay
            + Οπτικά εφέ


Αρνητικά:- Ήχος 
                - Μια μικρή δόση επανάληψης

Pc Maniacs : Δοκιμάστε το!! 
Βαθμολογία 80%   





©pcmaniacsgr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου