20/4/12

TERA BETA



Ένα action MMO άνοιξε τα χέρια του για όλους καθώς άνοιξε η Open Beta του παιχνιδιού. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πάτε στο official site του TERA και να δημιουργήσετε λογαριασμό, έπειτα πατάτε στο Enter Code και γράφεται TERABETA και είστε έτοιμοι για την Beta. Βέβαια πρέπει να κατεβάσετε το παιχνίδι κάτι που για εμάς στο PC Maniacs είναι δύσκολο αφού θέλει μία μέρα + για να κατέβει, άρα δυστυχώς δεν θα το δοκιμάσουμε με αποτέλεσμα να μην μπορέσουμε να γράψουμε και το game review του.



©pcmaniacsgr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου