Σήμερα απογοητεύτηκα πολύ, νευρίασα και λυπήθηκα ακόμα πιο πολύ από κάθε άλλη φορά. Το S.T.A.L.K.E.R. 2 έλαβε τέλος οριστικά σύμφωνα με δημοσίευμα του Gameinformer και επειδή δεν ήθελα να πιστέψω αυτό που είδα πήγα και στον site μίας νέας εταιρίας ονόματι Vostok όπου ήθελε να το αναλάβει και το επιβεβαίωσα. Δεν τους έδωσαν τα πνευματικά δικαιώματα και έτσι δεν μπόρεσαν να συνεχίσουν το τίτλο, δυστυχώς...
Η Vostok όμως έχει υπό ανάπτυξη ένα καινούργιο τίτλο που ονομάζεται Survarium ένας free2play MMOFPS τίτλος σε περιβάλλον S.T.A.L.K.E.R.. Τώρα το πόσο θετικό είναι αυτό δεν ξέρω αλλά εμένα μου φαίνεται κάπως παράξενο, σαν το single player S.T.A.L.K.E.R. δεν ξέρω αν θα πιάσει τίποτα, οπότε φοβάμαι για το μέλλον του, καθώς ένα από τα αγαπημένα μου games χάθηκε, εκτός αν πάρει τα δικαιώματα καμία άλλη εταιρία και νιώσουμε πάλι ζωή μέσα μας. Ο καιρός θα δείξει... R.I.P
©pcmaniacsgr.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου