6/4/12

Torchlight II: Berseker Frenzy trailer


H ημερομηνία του Torchlight ΙΙ δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, ωστόσο δημοσιεύτηκε ένα trailer που μας δείχνει τις ιδιότητες του Βerserker μια από τις κλάσεις που θα υπάρχουν στο παιχνίδι. Όταν γεμίσει η μπάρα τοτε ο Berseker μπαίνει σε Frenzy mode και καταστρέφει τα πάντα γύρο του με μεγαλύτερη ευκολία. Συνολικά το παιχνίδι θα έχει τέσσερις κλάσεις τους Beserker, Engineer, Outlander και Embermage που ο καθένας θα έχει μια δική του ικανότητα που θα φορτίζετε από μια μπάρα. Για περισσότερες πληροφορίες για τις κλάσεις πηγαίνετε εδώ. Δείτε το τρέιλερ που σας επισυνάπτουμε παρακάτω.




















©pcmaniacsgr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου