3/5/12

Αποκαλύφθηκε το Elder Scrolls Online!


Όπως όλα δείχνουν το Elder Scrolls Online ήταν κάτι παραπάνω από φήμες και πολύ πιθανών είναι να το δούμε στους υπολογιστές μας το 2013! Οι παρακάτω φωτογραφίες που σας παρουσιάζουμε είναι από το τεύχος του Game Informer του Ιουνίου. Το παιχνίδι αναπτύσσετε από την Zenimax Online Studios εδώ και μερικά χρόνια. Το Elder Scrolls Online θα διαδραματίζετε μια χιλιετία πριν από όλα τα άλλα παιχνίδια της σειράς όταν ο daedric πρίγκιπας Molag Bal προσπάθησε να προσθέσει ολόκληρο το Tamriel στην διαβολική επικράτεια του. Το παιχνίδι θα έχει διαθέσιμες τρεις factions που θα μάχονται μεταξύ τους για την κυριαρχία στο Tamriel. Άλλες πληροφορίες δυστυχώς δεν υπάρχουν, είναι όμως πολύ πιθανών να δούμε ενα teaser τρέιλερ πολύ σύντομα. Περιμένουμε με ανυπομονησία!





©pcmaniacsgr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου