Horror and me.
Όλοι σας έχετε σίγουρα παίξει κάποιο παιχνίδι τρόμου, είμαι σίγουρος! Προσωπικά έχω παίξει πολλά και δεν έχω τερματίσει ούτε ένα και ο λόγος είναι προφανής, απλά it scared the hell out of me! Έπαιζα το FEAR αλλά μετά από κάποιο σημείο δεν κατάφερα να παίξω άλλο ενώ συνήθισα την παρουσία της κοπελίτσας και τους ανατριχιαστικούς ήχους ίσως να βαρέθηκα την επανάληψη του παιχνιδιού δε ξέρω πάντως ο τίτλος πάγωσε σε ένα σημείο και εξαφανίστηκε με ένα unistall από το σκληρό μου δίσκο.
Αργότερα η νωρίτερα έπαιξα όλα τα S.T.A.L.K.E.R. γενικά η ατμόσφαιρα ήταν καταπληκτική αλλά πολλοί το βρήκαν τρομακτικό παιχνίδι εγώ όμως όχι. Το τερμάτισα και το Shadow Of Chernobyl, και το Clear Sky και το Call of Pripyat. Μόνο σε μερικά σημεία ανατρίχιασα αλλά εντάξει αυτό ήταν μέχρι εκεί. Πέρσι έβαλα να παίξω το Amnesia αλλά it scared the hell out of me και δεν το συνέχισα εντάξει ο τίτλος είναι ο πιο Horror τίτλος που υπάρχει γενικά αλλά ήταν μία μοναδική εμπειρία που μου έδειξε τι είναι ο φόβος και πως τον νιώθεις στο μέγιστο. Πραγματικά αξιόλογος τίτλος και πάνω από όλα είναι ο τίτλος που θέλω να παίξω πάλι... Θα το κάνω ίσως και σήμερα θα τον δοκιμάσω πάλι και θα δοκιμάσω πάλι τις αντοχές μου στο φόβο του μπουντρουμιού στο Amnesia. Ο Il Brutto σε χθεσινή μας κουβέντα μου είπε πως έπαιζε Αmnesia και μου έδωσε την ιδέα να το δοκιμάσω κι εγώ θέλω πολύ είναι η αλήθεια και θα μπορούσα αν το τελειώσω ποτέ να γράψω μαζί με τον iL Brutto ένα review απλά για να σας πούμε την εμπειρία μας με αυτόν το τίτλο.
Αυτές τις μέρες κάθε χρόνο με πιάνει μια μανία με το μεταφυσικό κάτι παράξενο κάτι να θέλω να βρω δε ξέρω γιατί, απλά θέλω πολύ να μπω σε αυτό το κλίμα, μ΄ αρέσει! Βλέπω ταινίες τρόμου και δεν φοβάμαι, διαβάζω βιβλία τρόμου και ανατριχιάζω, παίζω games και ΦΟΒΑΜΑΙ πραγματικά! Ίσως να είναι η αίσθηση ότι εγώ ο ίδιος το νιώθω εκείνη τη στιγμή και αυτό είναι το πιο ωραίο! Εσείς παίζετε Horror Games; Εγώ θα δοκιμάσω τον εαυτό μου πάλι και θα δω τι θα γίνει..
"iL Buono"
Το Pc Maniacs just sayin είναι μία καινούργια στήλη του Blog όπου εμείς οι συντάκτες-διαχειριστές θα γράφουμε τις σκέψεις μας σε σχέση με κάτι που μας ήρθε που να είναι μες το θέμα κυρίως games αλλά και γενικά θέματα που θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας. Μπορείτε να σχολιάσετε αν θέλετε να γράψετε και εσείς τις απόψεις πάνω στο θέμα και να συζητήσετε μεταξύ σας στη φόρμα των σχολίων. Καλή Κυριακή να έχετε και ελπίζουμε να δούμε καμιά αλλαγή στις βουλευτικές σήμερα...
©pcmaniacsgr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου