Dawnguard θα ονομάζεται το πρώτο DLC του Skyrim προς το παρόν έχουμε μόνο την παρακάτω εικόνα, ενώ περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε στην φετινή E3. Μακάρι να μην αργήσει πολύ και θα δούμε αν θα είναι δωρεάν η με πληρωμή, μάλλον το δεύτερο, αλλά η Bethesda μας είχε υποσχεθεί πολύ ζουμί!!
©pcmaniacsgr.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου