Εδώ και μερικές μέρες δεν έχουμε δει τίποτα σημαντικό που να αξίζει να γραφτεί στο Blog. Στην Ε3 ανάθεμα αν είδαμε 5 τίτλους για υπολογιστές αφού ήταν οι πιο πολλοί για... κονσόλες! Τελικά δεν αποκαλύφθηκε κάτι στην Ε3 που να μην ξέραμε ότι θα αποκαλυφθεί πέρα από μερικά trailers. Τι γίνετε τώρα; Δεν έχουμε news δεν έχουμε τίποτα να γράψουμε γιατί και καλά ότι ήταν να γίνει έγινε στην E3 αλλά τίποτα σημαντικό για μας. Ανακοίνωσε η Crytek ότι θα βγάζει μόνο free2play τίτλους από εδώ και πέρα και μάλλον multiplayer καθώς μόνο αυτά προτιμάει πλέον ο κόσμος! Μήπως να κάνουμε το Blog και για consoles;; Μπάάά δε νομίζω!!