15/10/12

Metro: Last Light - Χωρίς multiplayer η κυκλοφορία

Μια ανακοίνωση στην επίσημη ίστοσελιδα του παιχνιδιού επισημάνει ότι το Metro: Last Light δεν θα περιεχέι κανένα multiplayer mode όπως είχε ειπωθεί. Ο λόγος που έγινε αυτό όπως αναφέρετε και στην ανακοίνωση, είναι ότι τελικά θα δοθεί όλη η έμφαση στο singleplayer κομμάτι του παιχνιδιού ώστε έτσι να βελτιωθεί όσον το δυνατόν γίνετε περισσότερο. Πιστεύω ότι η 4Α έκανε καλή επιλογή αν και δεν θα με πείραζε ιδιαίτερα να κυκλοφορήσει κανένα multiplayer mode σε DLC αργότερα. Όπως και να έχει το παιχνίδι φαίνεται πολύ καλό και πιστό στο ύφος και στην ατμόσφαιρα του πρώτου. Δείτε και ένα gameplay βίντεο από το παιχνίδι διάρκειας 13 λεπτών ώστε να πάρετε μια γεύση για το τι πρέπει να περιμένουμε.













 © www.pc-maniacs.com