Μια ανακοίνωση στην επίσημη ίστοσελιδα του παιχνιδιού
επισημάνει ότι το Metro: Last Light δεν θα περιεχέι κανένα multiplayer
mode όπως είχε ειπωθεί. Ο λόγος που έγινε αυτό όπως αναφέρετε και στην
ανακοίνωση, είναι ότι τελικά θα δοθεί όλη η έμφαση στο singleplayer
κομμάτι του παιχνιδιού ώστε έτσι να βελτιωθεί όσον το δυνατόν γίνετε
περισσότερο. Πιστεύω ότι η 4Α έκανε καλή επιλογή αν και δεν θα με
πείραζε ιδιαίτερα να κυκλοφορήσει κανένα multiplayer mode σε DLC
αργότερα. Όπως και να έχει το παιχνίδι φαίνεται πολύ καλό και πιστό στο
ύφος και στην ατμόσφαιρα του πρώτου. Δείτε και ένα gameplay βίντεο από
το παιχνίδι διάρκειας 13 λεπτών ώστε να πάρετε μια γεύση για το τι
πρέπει να περιμένουμε.
© www.pc-maniacs.com
