Μπαίνοντας στο κλίμα πλέον, φοιτητική ζωή και τα λοιπά έτυχαν μερικές αλλαγές στο Blog. Θα καταλάβατε ότι στο blog έχουν καιρό να γίνουν ενημερώσεις και αυτό οφείλεται στο ότι:
- Ακόμα δεν έχουμε εγκατασταθεί πλήρως στο νέο περιβάλλον της φοιτητικής μας ζωής.
- Ο Il Brutto έχει μείνει χωρίς pc εδώ και ένα μήνα. ( Σατανικά γέλια από μένα :D)
- Εγώ έγινα εξωτερικός συντάκτης στο PC Master και έχει λιγοστέψει κατά πολύ ο χρόνος μου, θα προσπαθήσω πάντως να γράφω όποτε έχω χρόνο.
Ελπίζουμε να καταλαβαίνετε τι γίνεται, ψάχνουμε άτομα πάντως που να θέλουν να ασχοληθούν, έχουμε θέση στο blog μας. Γενικότερα θα αναλάβει τα πράγματα περισσότερο ο Il Brutto, εγώ θα γράφω όποτε μπορώ και κυριότερα θα ανεβάζω ενημερώσεις & news.
Let's keep it up!
Pc Maniacs Team:
il Buono
il Brutto

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου