Κάνοντας κλικ εδώ θα μεταφερθείτε στην σελίδα όπου δείχνει τη Bethesda να έχει πάρει τα δικαιώματα για κάποια σειρά στην τηλεόραση με το όνομα Fallout! Στην περιγραφή βλέπουμε να γράφει χαρακτηριστικά:
© www.pc-maniacs.com
"Entertainment services in the nature of an on-going television program set in a post-nuclear apocalyptic world"Εμείς μαζί τους, φαίνεται ενδιαφέρον και σίγουρα συναρπαστικό! Μου θυμίζει και κάτι παρόμοιο που είχε γίνει με το STALKER αν και εκεί είχαμε και trailer! Ίδωμεν...
© www.pc-maniacs.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου