5/2/13

Dragonborn: Κυκλοφόρησε!


Κυκλοφόρησε επιτέλους το Dragonborn και το μόνο σίγουρο είναι το θα μας κολλήσει στους υπολογιστές μας για ένα μεγάλο διάστημα με αυτά που περιλαμβάνει. To DLC μας τοποθετεί στο νησί Solstheim που το είχαμε ξαναδεί και στο Bloodmoon που ήταν expansion του Morrowind. O παίκτης θα κλιθεί να αντιμετωπίσει τον πρώτο Dragonborn που ξύπνησε από τον λήθαργο του. Φυσικά το DLC θα περιλαμβάνει πολλές ακόμα αποστολές, καινούργια τέρατα άλλα και πολλές πανοπλίες και όπλα. Είναι διαθέσιμο προς αγορά στο Steam στην τιμή των 20 ευρώ.










© www.pc-maniacs.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου