Είχατε ποτέ αναρωτηθεί πως θα έμοιαζε το πρώτο Doom αν είχε HD γραφικά; Αν ναι, τότε ένας καλλιτέχνης με το όνομα Elemental79 ανέβασε ένα βίντεο στο youtube που ξαναφτιάχνει μια εικόνα από Doom και την κάνει να είναι hi-def! Δείτε το βίντεο!
© www.pc-maniacs.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου