| Κινηματογραφικά στοιχεία, άλλη ατμόσφαιρα! |
O Adam Badowski της CD Projekt RED ανακοίνωσε την REDengine 3! Η νέα αυτή μηχανή γραφικών πρόκειται να παράγει πολύ πιο όμορφα γραφικά, ενώ ταυτόχρονα τα η ιστορία στα παιχνίδια που βασίζονται στη μηχανή αυτή θα είναι πιο κινηματογραφική! Αυτό γίνεται επειδή στα νέα εφέ, οι πολλαπλές επιφάνειες, το βάθος πεδίου καθώς και καλύτερο tessellation. Το Rendering θα γίνεται πιο γρήγορα με αποτέλεσμα να αποφεύγονται τα slowdowns. Το επόμενο Witcher λοιπόν χωρίς να είναι κάτι επίσημο πρέπει να φανταζόμαστε ότι θα είναι βασισμένο σε αυτή την μηχανή γραφικών! Αν μη τι άλλο αυτό είναι θετικό, και μιας και πλησιάζουν και οι νέες κονσόλες καλό θα ήταν να βλέπουμε καλύτερα γραφικά, που θα εκμεταλλεύονται πλήρως τους υπολογιστές!
© www.pc-maniacs.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου