Ο Stephanie Perotti, διευθυντής του Uplay της Ubisoft είπε ότι προσπαθούν να γίνουν καλύτεροι σε ότι έχει να κάνει με τους τίτλους τους για PC, ενώ το feedback των PC gamers τους οδήγησε στο να γίνονται συνέχεια καλύτεροι. Είναι σίγουρο ότι τα τελευταία χρόνια έχουμε δει αρκετούς άσχημους τίτλους με τα ενοχλητικά always-on DRM και άλλα τέτοια "σκηνικά" που απλά καταφέρνουν να χαλάσουν τους τίτλους της Ubisoft στα PC. Ως θετικό επίσης ο Perotti, βλέπει ότι τίτλοι όπως το Far Cry 3 και Assasin's Creed 3 κυκλοφόρησαν στα PC σε λιγότερο από ένα μήνα, μετά τη κυκλοφορία τους στις κονσόλες. Ελπίζουμε να δούμε πιο optimized τίτλους, χωρίς glitch και πάνω από όλα χωρίς DRM.
© www.pc-maniacs.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου