Κυκλοφόρησε επιτέλους το πρώτο επίσημο gameplay video του Battlefield 4. Ο καινούριος τίτλος της DICE θα χρησιμοποιεί την πανέμορφη μηχανή γραφικών, Frostbite 3 που καθηλώνει με το πόσο ρεαλιστική είναι. Επίσης, ένα ακόμα ευχάριστο είναι ότι οι δημιουργοί φαίνεται να έχουν δώσει μεγάλη προσοχή στο single-player κομμάτι του παιχνιδιού, κάτι το οποίο ήταν αναγκαίο κατά την γνώμη μου, μετά την απογοητευτική campaign του Battlefield 3. Από όσο βλέπουμε, η campaign του παιχνιδιού έχει πάψει να είναι μια “φθηνή” αντιγραφή του Call of Duty και έχει αποκτήσει δικό της χαρακτήρα. Φυσικά, αν και δεν μας έχει παρουσιαστεί κάτι ακόμα, θα πρέπει να περιμένουμε ένα πολύ καλό multiplayer που άλλωστε ήταν πάντα το πιο δυνατό σημείο της σειράς. Δείτε το gameplay video όπως και της screens που σας επισυνάπτουμε παρακάτω.
©www.pc-maniacs.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου