21/4/13

The Evil Within - Το καινούριο παιχνίδι της Bethesda


Πριν λίγες ώρες ανακοινώθηκε το καινούριο survival horror παιχνίδι της Bethesda με όνομα The Evil Within. Η εταιρεία ανάπτυξης του παιχνιδιού είναι η Tango Gameworks με επίκεφαλή τον Shinji Mikami, που θεωρείτε δικαιολογημένα o “πατέρας ”των horror survival παιχνιδιών καθώς είναι ο δημιουργός της πασίγνωστης σειράς των Resident Evil. To The Evil Within θα χρησιμοποιεί την μηχανή γραφικών id Tech 5, που χρησιμοποιήθηκε και στο Rage. Ελπίζω μόνο το παιχνίδι να είναι καλά optimized για να μην έχουμε πάλι όλα αυτά τα προβλήματα σταθερότητας που είχε το Rage. Αφού δεν αναπτύσσετε από την id Software ( ευτυχώς! ) η πιθανότητα είναι μικρή. Η ιστορία επικεντρώνετε στον detective Sebastian και στον συνάδερφο του, που είχαν πάει να ερευνήσουν μια σκηνή μαζικής δολοφονίας. Ο Sebiastian, o συνάδελφος του και οι άλλοι αστυνομικοί που ήταν στον χώρο, δέχονται επίθεση που έχει ως αποτέλεσμα να χάσει τις αισθήσεις του. Ο Sebastian ξυπνάει αργότερα σε έναν κόσμο που κατοικείτε από φονικά τέρατα και πρέπει να αντιμετωπίσει τους φόβους του αν θέλει να έχει μια ευκαιρία για να επιβιώσει. Αν και δεν έχει ειπωθεί τίποτα άλλο για την ιστορία, φαίνεται αρκετά καλή και σύμφωνα με τους δημιουργούς το παιχνίδι θα παντρεύει άψογα το horror με το survival. 

 Όταν πρωτοείδα το trailer του The Devil Within εκτός από τον κρύο ιδρώτα που με έλουσε και την ανατριχίλα που με έπιασε βλέποντας το, νόμιζα ότι η Bethesda επεκτάθηκε και στο Hollywood και ότι ετοίμαζε μια καινούρια horror movie! Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις 22 Απριλίου του 2014, πολύς καιρός μέχρι τότε το ξέρω, αλλά μας δίνει και μια ευκαιρία να κλείσουμε ένα ραντεβού με τον καρδιολόγο μας, γιατί αν το παιχνίδι είναι τόσο ανατριχιαστικό όσο και το trailer θα έχουμε καρδιακά επεισόδια! Δείτε το trailer που σας επισυνάπτουμε παρακάτω για να καταλάβετε τι εννοώ όπως και τις screens.
























© www.pc-maniacs.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου