Επιτέλους κυκλοφόρησε το πρώτο trailer για το Dragon Age: Inquisition! Ο εν λόγο τίτλος μπορεί να είχε ανακοινωθεί εδώ και πολλούς μήνες αλλά μέχρι τώρα δεν είχαμε δει κάποιο δείγμα του. Το παιχνίδι θα χρησιμοποιεί την πανέμορφη μηχανή γραφικών Frostbite 3 και σύμφωνα με τους δημιουργούς θα είναι open world! Κάτι μου λέει ότι το να κάνεις το παιχνίδι σου open world είναι της μόδας τώρα τελευταία! Το trailer που σας παρουσιάζουμε παρακάτω με όνομα The Fires Above μας προετοιμάζει για το τι θα αντιμετωπίσουμε. Επίσης βλέπουμε να επιστρέφουν κάποια γνωστά πρόσωπα όπως είναι ο νάνος Varric αλλά και η γοητευτική μάγισσα Morrigan. Μην ξεχάσετε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του παιχνιδιού.
© www.pc-maniacs.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου