5/7/13

Survarium - Alpha Screenshots




Καινούριες εικόνες βγήκαν στην επιφάνεια από τον πνευματικό διάδοχο του Stalker, το Survarium που βρίσκετε ακόμα στην Alpha έκδοση του. Μετά την ακύρωση του Stalker 2 οι πρώην δημιουργοί που δούλευαν πάνω του, ενώθηκαν και έφτιαξαν την Vostok Games και αφιερώθηκαν αποκλειστικά στην δημιουργία του Survarium.




To Survarium θα είναι ένα online first person shooter που θα φέρνει τους παίκτες αντιμέτωπους με φονικούς μεταλλαγμένους αλλά και με ανθρώπινους εχθρούς σε έναν αφιλόξενο post-apocalyptic κόσμο. Η ομοιότητα του με το Stalker βλέποντας τις παρακάτω screenshots είναι φανερή. Οι δημιουργοί έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά παρουσιάζοντας μας έναν κόσμο τόσο ατμοσφαιρικό που σίγουρα φτάνει αυτόν των Stalker.




Όσο περνάει ο καιρός το παιχνίδι γίνετε όλο και πιο διάσιμο και πραγματικά εμείς σαν fans τις σειράς ελπίζουμε για το καλύτερο. Το Survarium θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή μέσα στο 2013. Μην ξεχάσετε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του παιχνιδιού πατώντας εδώ.










© www.pc-maniacs.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου