Σε συνέντευξη που έδωσε ο Mark Rubin για το Now_Gamer, δήλωσε ότι το Ghosts θα τρέχει σε dedicated servers. Μέχρι στιγμής έχει ανακοινωθεί η λειτουργία dedicated server για PC και XBOX ONE, ενώ στις υπόλοιπες κονσόλες τίποτα δεν είναι σίγουρο, ακόμα.
Αυτό σίγουρα είναι ένα ευχάριστο νέο για εμάς τους PC Gamers, αλλά μένει να δούμε πόσο καλά θα ανταπεξέλθουν οι server στο νέο Call of Duty, καθώς σε πολλές περιπτώσεις ενώ ο παίκτης είχε καλό ping χρειαζόταν να ρίξει στον αντίπαλο για παραπάνω ώρα μέχρι να τον σκοτώσει. Αυτό είχε μία παράξενη αίσθηση καθώς ενώ ήταν dedicated οι servers, υπήρχε αυτό το προβλημτάκι. Αν και το είδαμε συγκεκριμένα στο Black Ops 2, σε παιχνίδια της IW δεν φαίνεται ιδιαίτερα (Modern Warfare 3 πχ)
Ας ελπίσουμε για το καλύτερο!
© www.pc-maniacs.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου