21/8/13

Gamescom 2013: Διαθέσιμη των Οκτώβριο η beta του Battlefield 4


To Battlefield 4 είναι αναμφίβολα ο σημαντικότερος τίτλος που ετοιμάζει η ΕΑ για αυτόν τον χειμώνα. Στην συνέντευξη τύπου της ΕΑ στην φετινή Gamescom, o πρόεδρος της DICE, Karl-Mangus Troedsson, ανακοίνωσε το Battlefield 4 Premium, το Levolution καθώς και ένα νέο mode, το Obliteration. Πιο συγκεκριμένα, το Battlefield 4 με το που θα κυκλοφορήσει θα συνοδεύετε από την συνέχεια της premium της σειράς, προσφέροντας έτσι πέντε διαφορετικά expansion packs στην τιμή των 50 ευρώ μέχρι το καλοκαίρι του 2014. Οι premium χρήστες θα έχουν διάφορα πλεονεκτήματα όπως η πρώιμη πρόσβαση στα expansion packs, 12 επιπλέον Battlepacks, περισσότερες επιλογές αλλαγής εμφάνισης του εξοπλισμού τους και προτεραιότητα στους servers.







To Levolution είναι ένα καινούριο χαρακτηριστικό που θα μπορεί να κάνει δυο online παιχνίδια εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους ακόμα και αν είναι στον ίδιο χάρτη. Τέλος, το Obliteration θα είναι ένα εντελώς νέο mode και θα απαιτεί από τους παίκτες να καταστρέψουν την βάση των αντιπάλων πριν από αυτούς. Το Battlefield 4 αναμένετε να κυκλοφορήσει την 1η Νοεμβρίου στην Ευρώπη ενώ η ανοιχτή beta πρόκειται να γίνει διαθέσιμη στις αρχές Οκτωβρίου.
















© www.pc-maniacs.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου