Το MOBA game "Guardians of Middle-earth" που βασίζεται στο κόσμο του Tolkien πλέον θα κυκλοφορήσει και στους υπολογιστές μας! Στις 29 Αυγούστου θα κυκλοφορήσει ενώ μπορείτε να το προ - παραγγείλετε από το Steam και τώρα για 17€!
Το συγκεκριμένο game είχε βγει μόνο για XBOX (Όσο είχα παίξει μου άρεσε αλλά το controller δεν με βολεύει με τίποτα.) αλλά η επιτυχία των MOBA βασίζεται καθαρά στα PC, αν και τα περισσότερα είναι f2p πλέον. Το καλό είναι ότι άλλο ένα ωραίο game ήρθε στα PC μας και σίγουρα αξίζει να το δοκιμάσετε!
Δείτε το trailer:
© www.pc-maniacs.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου