24/8/13

Αποχωρεί ο Steve Ballmer από την Microsoft


Ο Steve Ballmer, που ήταν CEO για δεκατρία ολόκληρα χρόνια και ένας από τους παλαιότερους συνεργάτες της Microsoft, δήλωσε πρόσφατα ότι θα αποχωρίσει από την θέση του μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες. Σύμφωνα με τον ίδιο, η αποχώρηση του έπρεπε κάποτε να γίνει αν και όπως τόνισε δεν υπάρχει ποτέ η κατάλληλη στιγμή για κάτι τέτοιο. 



Η παραίτηση του Ballmer ήταν μέσα στα σχέδια της Microsoft και στις αλλαγές που πρόκειται να κάνει. Μην ξεχνάτε ότι ο Steve Ballmer θεωρούταν από πολλούς ο χειρότερος CEO που μπορεί να έχει μια εταιρία. Τώρα πως πρόκειται να επηρεάσει αυτή η αλλαγή την συμπεριφορά της εταιρίας απέναντι στους καταναλωτές μένει να το δούμε. Το μέλλον θα δείξει...









© www.pc-maniacs.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου