To καινούριο trailer του πολύ αναμενόμενου (πάρα πολύ όμως...) Witcher 3: Wild Hunt ονομάζετε Killing Monsters, όπου παίρνουμε μια γεύση από τον βίαιο και σκοτεινό κόσμο του παιχνιδιού. Μέσα από το trailer καταλαβαίνουμε ότι τα χειρότερα τέρατα στον κόσμο του παιχνιδιού δεν είναι άλλα από τους ίδιους τους ανθρώπους. Το Killing Monsters δυσαρέστησε πολλούς καθώς ήταν αποκλειστικά CGI και δεν έδειχνε καθόλου gameplay footage από το παιχνίδι. Μην απογοητεύεστε όμως καθώς είναι πολύ νωρίς ακόμα, οπότε δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στο μέλλον θα δούμε δείγματα του gameplay και θα μάθουμε καινούριες πληροφορίες. Απολαύστε το trailer που σας επισυνάπτουμε παρακάτω και για περισσότερες πληροφορίες μην ξεχάσετε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του παιχνιδιού.
© www.pc-maniacs.com







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου