25/2/12

Diablo ΙΙΙ στα μέσα του 2012

Το πολυαναμενόμενο action rpg της Blizzard   αναμένετε να κυκλοφορήσει μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2012 σύμφωνα με δήλωση του διευθυντή του Diablo 3 Jay Wilson. Η ακριβής ημερομηνία του τίτλου θα μας αποκαλυφθεί στο κοντινό μέλλον δήλωσε. Πάρτε μια μικρή  γεύση για το τι μπορούμε να περιμένουμε από τον καινούργιο τίτλο της Blizzard.      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου