25/2/12

Resident Evil: Operation Raccoon City


Η  Capcom έδωσε τελικά ημερομηνία κυκλοφορίας για το Resident Evil: Operation Raccoon City, που θα εμφανιστεί στα PC στις 18 Μαΐου, ενώ στις κονσόλες θα εμφανιστεί πιο νωρίς στις 20 Μαρτίου. Στην έκδοση για PC θα υπάρχουν οπτικά εφέ υψηλής ανάλυσης καθώς θα μπορεί κανείς να τερματίσει την campaing σε co-op  με μέχρι και τέσσερα άτομα ενώ θα το συνοδεύει και ένα multiplayer mode με μέχρι οκτώ άτομα. Ελπίζουμε να αξίζει η αναμονή! Επίσης η Capcom δημοσίευσε και ένα νέο trailer:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου