9/5/12

Alan Wake: - 50%



Το Alan Wake μέχρι αύριο το βράδυ στις 2 θα είναι στην μισή τιμή του(14 ευρώ)! Μπορείτε να το βρείτε και στο Steam και στην σελίδα GoG.com. Οι διαφορές μεταξύ τους είναι ότι δεν έχει DRM η έκδοση του Good old Games που είναι χρήσιμο για την μη συνεχή σύνδεση στο διαδίκτυο. Πέρα από αυτό, το καινούργιο expansion Alan's Wake: American Nightmare είναι διαθέσιμο για προ-παραγγελία και στις δύο υπηρεσίες στην τιμή των 12,5 ευρώ αλλά τι γίνεται τώρα, στο Steam το παιχνίδι κοστίζει 12,5 ευρώ ενώ στο GoG κοστίζει 13,5$ δηλαδή γύρω στα 11 ευρώ περίπου αφού στο site οι τιμές είναι σε δολάρια, έτσι μπορείτε να γλυτώσετε 1,5 περίπου που δεν είναι ένα σημαντικό ποσό αλλά όλο και κάπου μπορεί να χρειαστεί (Για παράδειγμα πήρα χθες το National Red 1,7 ευρώ από 10). Εγώ προσωπικά θα το πάρω από το GoG για τον παραπάνω λόγο και WE WANT DRM FREE GAMES! Επίσης αν κάποιος έχει το πρώτο Alan Wake παίρνει το American Nightmare με - 15%!



©pcmaniacsgr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου