H EA επιβεβαίωσε χθες ότι το Dead Space 3 βρίσκετε υπό ανάπτυξη. Ωστόσο δεν μας αποκάλυψε καμιά πληροφορία για το πως θα είναι το παιχνίδι και τι χαρακτηριστικά θα έχει. Σύμφωνα με διαφορές πηγές και φήμες το Dead Space 3 θα έχει ένα cooperative mode όπου δυο παίκτες μπορούν να συνεργαστούν ώστε να τερματίσουν το single player κομμάτι του παιχνιδιού. Άλλα χαρακτηριστικά που είναι πολύ πιθανών να ενσωματωθούν είναι ένα σύστημα κάλυψης πίσω απο διάφορα αντικείμενα που μπορεί να πάει ο Isaac ώστε να προφυλαχθεί. Επίσης η δύναμη που έχει ο Isaac η Telekinesis, θα δεχτεί διάφορες αλλαγές. Ο παικτης δεν θα αντιμετωπίσει μονο Necromorphs αλλά και ανθρώπους όπως και καινούργια τέρατα οπως κατι γιγάντιες αράχνες.
Όλα τα παραπάνω ακούγονται πολύ ενδιαφέροντα αλλα δυστυχώς καμια άλλη πληροφορία αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει και όλα σχεδόν είναι μόνο φήμες, οπότε το μονό που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε και να δούμε ποια από όλα αυτά τα χαρακτηριστικά θα εφαρμοστούν.
©pcmaniacsgr.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου