Εδώ και αρκετό καιρό έχει κυκλοφορήσει ένα υπέροχο ΜΜΟ Action RPG game. Το όνομα του ακούει στο Path of Exile και σκοπός του είναι να σας μεταφέρει στον υπέροχο κόσμο του/της Wraeclast! Πέρα από την υπέροχη δουλειά που έχει γίνει, είναι αξιοσημείωτο να πούμε ότι κατά πολλούς, είναι ένα απίστευτο remake του Diablo 2. Ότι δεν κατάφερε η Blizzard στο Diablo III το βλέπουμε σε αυτό το υπέροχο Free2play παιχνίδι. Εχθρούς, πολλές classes, ενδιαφέρον κόσμος, υπερτεράστιο Skills Tree, MMO στοιχεία και όλα όσα μπορεί να φανταστεί κανείς για ένα τέτοιου είδους game. Πραγματικά μην περιμένετε άλλο, φτιάξτε account και κατεβάστε το! Αξίζει, δεν υστερεί σε τίποτα, απλά προσφέρει πιο πολλά!
© www.pc-maniacs.com
Υστερει σε ολα.το δοκιμασα και ητανε μια αηδια.τσαμπα 5 γκιγκα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφωνώ μπορώ να πω. Φυσικά είναι η γνώμη του καθενός διαφορετική, απλά προσωπικά μου άρεσε πολύ! Δώσ'του άλλη μία ευκαιρία πιστεύω την αξίζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα προτιμουσα αυτο το παιχνιδι εναντι αλλων(sacred,sacred 2,titan questκλπ)εαν ητανε ενας πραγματικος ΜΜΟ τιτλος,κατι οποιο δεν ειναι!!!Τα games που ανεφερα εχουν μακραν καλυτερα γραφικα,gameplay,storyline!!!Ναι φυσικα η γνωμη του καθενος ειναι διαφορετικη! :)))
ΑπάντησηΔιαγραφή